استابلایزرهای اتومات

ما در RPC همچنین در حال تولید ستابلایزرهای ولتاژ خودکار تا 500 کیلو ولت آمپر (تک فاز و سه فاز) هستیم. رگولاتورهای RPC حفاظت کارآمدی را برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی شما در برابر نوسانات ولتاژ ارائه می دهند.

 

درباره ما

شرکت ما به منظور مدیریت انرژی با بهترین بهره وری در کشورمان و ارائه خدمات با کادر متخصص و مجرب برای صنعت و خانه تاسیس شده است.

حوزه ای که نقش بسیار مهمی در بخش الکترونیک در حال رشد دارد.

ما یکی از تولید کنندگان پیشرو استابلایزر های ولتاژ سروو، ترانسفارمرهای ایزوله، ترانسفارمرهای سری Buck/Boost و ترانسفارمرهای متغیر (Variacs) در افغانستان هستیم.

 

هدف ما

ارائه محصولات با کیفیت برای کاربران نهایی با استفاده از فناوری توسعه یافته بر اساس رضایت مشتری و قرار دادن محصولات خاص در بخش الکترونیک صنعتی در بازار محلی مطابق با خواسته ها و انتظارات مشتری ما به لطف توزیع کنندگان و نمایندگی های خود در سراسر افغانستان، محصولات و همچنین خدمات پیش فروش و پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

 

اطمینان از ولتاژ ثابت AC

نوسانات ولتاژ شبکه AC می تواند باعث رفتار نامنظم و خرابی تجهیزات شود. برخی از سیستم ها حتی ممکن است به دلیل این نوسانات، نویزها یا نوسانات خراب شوند. عدم اطمینان از پایدار و تمیز بودن ولتاژ برق ورودی اغلب می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه تجهیزات و خرابی های برنامه ریزی نشده شود.

ما در RPC همچنین در حال تولید رگولاتورهای ولتاژ اتوماتیک تا 500KVA (سه فاز)  و تا 50 KVA (تک فاز) هستیم. رگولاتورهای RPC حفاظت کارآمدی را برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی شما در برابر نوسانات ولتاژ فراهم می کنند.

 

نمونه برنامه های کاربردی 

کامپیوترها و سیستم‌های شبکه – تجهیزات پزشکی – تجهیزات الکترونیکی – تجهیزات تست – تجهیزات آزمایشگاهی – سیستم‌های کنترل فرآیند – ایستگاه‌های فرستنده گیرنده پایه – ایستگاه‌های پخش رادیویی / صوتی – سیستم‌های صوتی/تصویری – سیستم‌های امنیتی – لیفت ها / بالابرها – تجهیزات CNC و SMT.

تثبیت کننده های ولتاژ AC RPC ارائه می دهند:

پایداری و حفاظت ولتاژ

مناسب برای کلیه تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، رگولاتورهای RPC و تثبیت کننده های ولتاژ AC به طور مداوم منبع تغذیه ورودی را نظارت می کنند. در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی، استابلایزرها به طور خودکار خروجی را کنترل می کنند تا اطمینان حاصل شود که ولتاژ رسیدن به تجهیزات بار همیشه در ولتاژ مورد نیاز ثابت می ماند. محافظ داخلی این اطمینان را ایجاد می کند که بار به طور مداوم در برابر نوسانات و نوسانات انرژی پرانرژی مضر محافظت می شود.

بازدهی بالا

بهتر از 98٪ برای هزینه های جاری پایین.

تعادل و کنترل فاز مستقل

سنجش و کنترل مستقل ولتاژ فاز برای اطمینان از پایدار ماندن ولتاژهای فاز جداگانه – صرف نظر از عدم تعادل بار

محافظت در برابر بار روشن / راه اندازی سوئیچ نرم

محافظت از بار در برابر موقعیت های اضافه ولتاژ لحظه ای هنگام راه اندازی.

حفاظت در برابر صاعقه (اختیاری)

حفاظت در برابر نوسانات ولتاژ بسیار بالا و گذرا ناشی از برخورد صاعقه در خط تغذیه.

محافظت در برابر ولتاژ پایین / بیش از حد

قابلیت خاموش کردن خودکار تثبیت کننده ولتاژ در صورت خروج ولتاژ ورودی از پنجره ولتاژ ورودی.

 

سوئیچ کنترل دور زدن

کنترل دستی تسهیلات Bypass، انتقال بار به Bypass از طریق کلید شارژ قطب.

حفاظت در برابر شکست فاز

حفاظت از بار در صورت خرابی فاز

Related Products