دیپارتمنت ولتاژ بالا

28 جدی 1401

این شرکت دارای قابلیت تامین و نصب خطوط انتقال بر اساس EPC تا 220 کیلو ولت به همراه راه حل های سرتاسری برای کارهای کیبل کشی زیرزمینی HT می باشد. این شرکت همچنین پروژه‌های Turnkey-EPC را که شامل پست‌های سوئیچینگ و توزیع برق فشار قوی در سراسر کشور می‌شود، اجرا می‌کند. این کسب و کار در مفهوم تا راه اندازی پروژه هایی تخصص دارد که شامل:

• پست های عایق هوای فشار قوی (AIS) تا 500 کیلو ولت

• پست های عایق گاز (GIS) تا 110 کیلو ولت با کمک مجموعه ای از متخصصان بسیار مجرب که دائماً متعهد به تحویل پروژه ها پیش از موعد هستند، RPC قدرت بی نظیری در نقشه برداری ایجاد کرده است.

طراحی و مهندسی برج های مجتمع و بزرگ. طراحی قوی و مهارت های مهندسی، مهارت اجرا و تجربه گسترده به این شرکت کمک کرده است تا راه حل های بهینه را برای مشتریان خود ارائه دهد. تکنیک های پیشگام در نوآوری، کیفیت و سرعت، اجرای موفقیت آمیز پروژه ها را در محیط های سخت و از راه دور امکان پذیر کرده است.

RPC یک گروه مهندسی و قراردادی تاسیس شده با توانایی و تخصص قوی در زمینه مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC) پست های برق، خطوط انتقال و سیستم های مخابراتی برای شبکه های برق تا 220 کیلو ولت در افغانستان است که همواره تمام تلاش خود را در جهت رعایت کدها و استانداردهای بین المللی برای جلب رضایت کامل مشتری میباشد.